Thursday, December 15, 2011

5. nädal

Kõige iseloomustavam sõna selle nädala kohta on „kasvuraskused“.  Möllan ja möllan oma kursusega ja see ei edene hoopisiki nii kiiresti, kui ma plaaninud olin. Olen iseenda nädalate plaanist viiendal nädalal maha jäänud. Sellest, et ma ammu kogu praktikast maha olen jäänud, ma siinkohal ei räägigi.

Miks ma siis oma välja arvestatud nädalate plaanist maas olen? Püüan seda endale selgitada sellega, et esiteks murran ma pead ilmselt kogu loodava kursuse kõige keerulisema ja ühtlasi ka mahukama peatükiga ja tesieks on planeerimise ajal see asi ilmselt lihtsam tundunud, et mis see siis ära pole nädalaga mitu peatükki valmis teha. Igatahes pean ma püüdma om ajusid kiiremini liigutada, muidu jään kohe väga jänni.

Pisike nõustamine toimus ka sel nädalal. Nimelt pöördus minu poole üks inimene, kellele ma juba kunagi varem tutvustasin Google kalendri võlusid ja võimalusi. Sedapuhku oli küsimus selles samas kalendris, aga küsimus hoopis selles, kuidas sellega hakkama saada Galaxy Tabis. Kuna ma siiani Tabi kasutaja pole olnud, siis oli see ka mulle endale uus, aga natuke üheskoos katsetades, õnnestus kõik tuttavad kalendrifunktsioonid kenasti üles leida.

Mida ma sel nädalal õppisin?
Mitte plaanis püsimine demotiveerib kõvasti. Tuleb juba algul seada reaalne plaan, et jõuaks selles püsida ja ei tekiks motivatsiooni langust. Samas pooldan ma alati seda, et plaan tuleb seda reaalsusest natuke ette ja latt kõrgemale, sest mingi väljakutse, pingutus ja areng peab ju ka olema. Eks ma siis seadsin ilmselt seegikord lati natuke kõrgemale. Ühesõnaga selle kohta ei oska ma hetkel eriti midagi arvata, peab veel mõtlema.


Mis abistas mind õppimises?
Kohusetunne, enesedistsipliin, teadmine, et ma lihtsalt PEAN selle praktika ära tegema ja muud võimalust ma endale ei jäta.

 Mis takistas mind õppimises?
Kerge mahajäämusest tulenev motivatsioonilangus.


Õhku jäänud küsimused?
Neile olen ma tegelikult juba vastuse saanud. Kummitas küsimus, et mis siis saab, kui ma ei jõua oma tegemiste ja sissekannetega reaalseks praktikanädalate lõpuks valmis. Nüüd mulle tundub, või ma siis loen seda oma meeleheaks niimoodi välja, et mul on veel pisut aega järelejõudmiseks ja lõpparuande vormistamiseks. Tuleb ainult tegutseda.


Mis edasi?
Ikka üle lati!

No comments:

Post a Comment